Forum www.warrockbugs.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Redroll Poradnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warrockbugs.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
sewek647


Administrator
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: 15UTC06 18:6.56, 08 PMpPon, 06 Kwi 2009 20:14:40 +0000 2009    Temat postu: Redroll Poradnik

Medyk

Przez wielu ludzi postać mało doceniana, lecz to jest ich wielki błąd. A zmieniają zdanie dopiero jak z 1 hp. robi im się full dzięki właśnie medykowi i dzięki czemu mogą dalej tocząc bój nie tracąc przy tym kill'a. Medyk jest ważną postacią, bo któż z was będąc 1 vs. 1 assault, kontra medyk (przeciwnik) - mając zaledwie 2, czy nawet 4 hp., nie ważne, że mamy FAMAS'a w ręce, nasze szanse są z góry przegrane. Tylko naprawdę wprawny i refleksyjny gracz ma szanse uniknąć śmierci. Medyk nie biegnie pierwszy jako "żywa tarcza" i "oznacznik przeciwników", stoi i idzie powoli zza assault'ami, a w razie potrzeby pomaga dobić przeciwnika i wstrzyknąć zdrowie partnerowi. Medyk powinien czaić się bardziej z tyłu a idąc do przodu nie powinien brać przykładu z Rambo tylko chować się zza przeszkodami...dokonać chwilowych oględzin terenu i dopiero ruszyć dalej. Medyk, podobnie jak Sniper powinien "nasłuchiwać" przeciwnika czając się za np. ścianą, czy skrzyniami. Również gdy nasz pobratymiec potrzebuje interwencji Medyka powinniśmy iść ostrożnie i nie wysuwać się na pierwszy ostrzał, bo wtedy szanse naprawdę maleją, zwłaszcza, że nasz tu np. Assault ma nadal przykładowo 3 hp.

Przyjrzyjmy się bliżej naszej "pigule".

Obrazek

Jak widzimy na obrazku powyżej. że Medyk jest najszczuplejszą postacią w grze, a dzięki temu trudno w nią trafić - zwłaszcza gdy robi fikołki i jest w biegu.


Bronie

PODSTAWOWE

COLT

Obrazek
Broń słaba..uwierzcie mi naprawdę używajcie jej w ostateczności. Z nią praktycznie jesteśmy skazani na śmierć.
Potrzeba 3 strzałów w head, by położyć oponenta trupem.
+
nie ma
-
niestety wszystko

GLOCK

Obrazek
Broń może tylko o trochę lepiej wypada od Colta, zabójcza na krótkie dystanse, ale zupełnie bezużyteczna na długie.
+
2 tryby ognia (pojedynczy i ciągły)
dobra na krótkie dystanse jako broń na 2 slot
-
makabrycznie wysoki Recoil, przy ogniu ciągłym broń unosi do góry jak cholera
bardzo szybko "wypluwa" naboje w porównaniu do pojemności magazynka (17 naboi)

MAGNUM

Obrazek
Dla mnie ta broń wypada naprawdę blado, choć zadaje b. duże obrażenia.
+
b. duże obrażenia ( 2 strzały w head i mamy trupa)
-
naprawdę b. wysoki odrzut
wolno strzela
wolno się przeładowuje magazynek

DESERT EAGLE

Obrazek
Broń niezła...szkoda tylko, że ma tak mało pojemny magazynek. Jeżeli było by inaczej broń wypadłaby naprawdę super.
+
duże obrażenia
mały odrzut
-
mało pojemny magazynek (7 naboi)
wolno strzela

MP5K

Obrazek
Dla mnie NAJLEPSZA broń na 2 slot!
+
wysokie obrażenia
mały odrzut
...reszta
-
nie ma? Doczepić się można tylko do mało pojemnego magazynka przy szybko "wypluwających" nabojach

DUAL BERETTAS

Obrazek
Naprawdę podoba mi się ta broń. Nawet dla mniej zaawansowanych graczy była by bardzo dobra na 2 slot.

+
średnie obrażenia
dość duży magazynek ( na jedną Berettę przypada 15 naboi, co daje nam razem 30)
-
wolno strzela

MP5

Obrazek
Zawsze mawiałem, że podstawowe bronie są najlepsze, czego dowodem jest właśnie MP5.

+
duże obrażenia
szybko strzela
dobra nawet na średnie odległości
-
wolno przeładowuje się magazynek

UZI

Obrazek
Hmmm...bardzo przyjemna broń, ale moim zdaniem można z nią "lecieć" tylko na mniej zaawansowanych graczy. Ale jak to mówią, jeżeli jest się po prostu dobrym, bo da się radę przeciwnikowi z każdą bronią w ręku.

+
dobra celność
dość szybka wymiana magazynka
mały odrzut
jeżeli mamy mały budżet to ta broń jest dla nas rozwiązaniem
hmm...albo ja odnoszę takie wrażenie albo głos, który oddaje ta broń pomaga mi lepiej celować (dziwne nie xD?)
-
wolno strzela
zadaje małe obrażenia

G36C

Obrazek
Dla mnie nie wypada ta broń za dobrze...mimo iż jest od 1 lvl to już wolałbym wybrać broń powyżej.

+
dobra celność
średni odrzut
średnie obrażenia
-
wolno strzela

K1

Obrazek
Naprawdę "wyczesany" gun, gdyby tak szybko nie "wypluwała" amunicji i nie była dostępna od 6 lvl to spokojnie K1 może zastąpić MP5.

+
b. dobra celność (damy radę nawet na dalszych odległościach)
dość duże obrażenia
mały odrzut
-
doczepić się można (tak, jak napisałem powyżej) do szybko wyrzucanych naboi, poza tym to "-" są tu zbędne.

G36C_D

Obrazek
Po prostu marne następstwo G36C, mamy tylko tutaj pojemny magazynek, którego na CQC nie powinniśmy wyczerpać.

+
naprawdę pojemny magazynek
dość dobre obrażenia
średni odrzut
-
tylko 1 magazynek na wymianę (2/100)
słaba celność

P90

Obrazek
Naprawdę wybitna broń, która przypadła do gustu wielu graczom ( w tym również i mnie). Jeżeli nie masz Premium, posiadasz 11 lvl i masz 16000 dinarów ta broń jest właśnie dla Ciebie.
+
bardzo szybkostrzelna broń
posiada pojemny magazynek (3/50)
dość duże obrażenia
-
średnia celność
można się doczepić jeszcze do odrzutu, lecz nie jest on na tyle wysoki, byśmy z czasem nie ogarnęli tej broni.

PREMIUM

MP7A1

Obrazek
Broń (przynajmniej dla mnie) lepsza od FAMAS'a. Ci, którzy są nakręceni właśnie owym FAMAS'em nie wiedzą, co potrafi MP7A1 (a potrafi naprawdę dużo), dlatego więc częściej zamiast zachwalać tą broń to ją...potępiają -.- .

+
duże obrażenia
średni odrzut
pojemny magazynek (4/40)
dość dobra celność
-
dostępna DOPIERO od 21 lvl dla graczy z kontem Premium.

G1 EXCLUSIVE

DUAL SCORPIONS

Obrazek
Wspaniała broń, lecz dość trudno dostępna. Ale użytkownikom, którzy ją posiadają na pewno nie chciało się jej zmieniać.

+
dość duże obrażenia
duża szybkostrzelność
dość mały odrzut
-
b. wolno się przeładowuje
mało pojemne magazynki (4/42) to naprawdę mało :/ ponieważ broń b. szybko strzela i na 1 karabinek przypada 21 naboi

TMP9

Obrazek
Hmmm...dla mnie broń...średnia, to dlatego iż zadaje małe obrażenia :/

+
duża szybkostrzelność
pojemny magazynek, który dość szybko nie ubywa (5/32)
dobra celność
-
małe obrażenia
...chyba do niczego innego się doczepić nie można



Ok no to bronie mamy z głowy po raz kolejny czas na...

PORADY I STRATEGIA

Już na samym początku dałem parę wskazówek, ale główną jest ta, w której mówię, by NIE WDAWAĆ SIĘ W WIR WALKI, ponieważ wtedy raczej nasze szanse na przeżycie są nikłe. Najlepiej trzymajmy się za Assault'ami i wspomagajmy ich w poczynaniach, a jeżeli nastąpi taka potrzeba wesprzyjmy ich naszą kochaną szprycą . Kolejną wskazówką jest...campienie. Nie tylko dla Sniper'a jest ona ważna, lecz i właśnie dla Medyka, bo właśnie dzięki tej strategi możemy spokojnie przeżyć , swobodnie zaliczyć fragi, czy nawet asysty. Głównym sposobem zabijania przez Medyka jest zachodzenie przeciwnika od tyłu, a w tym przypadku należy często nasłuchiwać w którym kierunku on się porusza (ja właśnie dla tego gram albo w słuchawkach albo na prawie full xD volume). Na początku wybierzmy sobie 1 miejsce i spokojnie czekajmy, czy nikt tędy nie przejdzie i wypatrujmy inne miejsca, przez które chodzą wrogowie i przy których da się ukryć. Jeżeli w czasie rozgrywki zostaniemy sami na np. 3 to tym bardziej upatrzmy sobie 1 miejsce i po zabiciu przeciwnika szybko przeskoczmy w inne i stamtąd czekajmy za następnym...i tak do końca. Jeżeli biegnie na nas kilku przeciwników to najlepszą poradą tutaj jest nic innego jak...ucieczka, bo w takiej sytuacji nie mamy szans. Lepiej by sprawę z początku załatwili za nas Assault'owie i Sniperzy, niż byśmy mieli od razu skończyć jako mięso armatnie. Aha właśnie propos Sniperów...tych unikajmy jak ognia, bo właśnie gdy my się campimy jest duże prawdopodobieństwo, że nas wypatrzą, także wybierajmy takie miejsca, gdzie nie jesteśmy w polu widzenia Snipera ( no chyba, że przeciwnik nie ma tejże właśnie postaci, lub gdy ona non stop siedzi w tym samym miejscu). Inną (umowną) opcją może być zostawianie przez nas Medic Box'ów w 1 miejscu by potem nasz pobratymiec mógł po nie przyjść, a my nie musielibyśmy narażać się na śmierć - lecz wybierać raczej należy miejsca początkowe bazy, lub gdy wiemy, że przeciwnicy się campią, zostawić je zaraz obok pierwszego przyjaciela i/lub powiadomić komendą przykładowo "Medic Boxy w tunelu/pod spotem", "Medic Box'es on tunel/under spot".

MAPKA MARIEN...STRATEGIA MEDYKA DLA N.I.U.

Obrazek

Po pierwsze:
Pól, które są zaznaczone na niebiesko powinniśmy zazwyczaj unikać, jak ognia.

Dalej...

1. Dobre miejsce do campienia, lecz trzeba zwrócić szczególną uwagę na granaty lecące w tą stronę. Dlatego oczywiście maxymalnie chowamy się za ścianą, by potem móc wa razie błyskawicznej potrzeby odskoczyć
2. Miejsce dość niebezpieczne, ale jeżeli dobrze wykorzystamy bug chowania się za ściany to możemy zbić niezłe fragi. Starajmy się celować w głowę, bo jeżeli chodzi o 1 wyjście z bazy Derbaran'ów to naprawdę nie jest daleko. Zaś jeżeli chodzi i o wyjście 2...będziemy musieli się po prostu bardziej schować za ścianą, lub stanąć po jej 2 stronie (lewej), wtedy przeciwnik wychodzący z 2 wejścia nie powinien nas trafić.
3. Miejscówka za skrzyniami, możemy dostać granatem lecącym z tunelu na wprost, lecz nie na tyle, by nas on zabił. Zazwyczaj obok nas (po prawej stronie), stoi nasz pobratymiec...wykorzystujemy taką sytuację i zdejmujemy wyłaniających się przeciwników z na wprost. Należy uważać na 2 wyjście.
4. Bardzo dobre (moim zdaniem) miejsce do campienia, bo zazwyczaj celowniki i oczy przeciwnika są skierowane w punkty 2 i 3, lecz gdy będzie nas mniej, lub przy wejściu 2 będą leżały zwłoki...oponent może się rozejrzeć wokół wtedy sprawdzamy swój refleks i go zdejmujemy.
5. Miejscówka za kontenerem. Tutaj z początku możemy czuć się bezpieczni, lecz należy uważać na wyskakujących z na wprost przez barierkę Assault'ów. Również za 1 ścianką od spotu N.I.U będą się oni pojawiać...próbując zdjąć granatami Snipera z tegoż że spotu. Wykorzystujemy sytuacje i staramy się go zdjąć.
6. Miejsce za skrzyniami. Zwracamy uwagę na lewą stronę, tj. wejście 1 i 2 od bazy Derbaran'ów. Przodem na razie się nie przejmujemy. Gdy uznamy, że wszyscy z boku zostali zdjęci ruszamy w przód za 1 ścianę od naszego spotu. Chyba, że przeciwnik zabił naszych wspólników wtedy migiem skaczemy za siebie na sam koniec budynku z bombą, tam czekamy za ścianą, lub budynkiem.
7. Miejsce przed (NIE W) budynku, lecimy tam z bazy migiem, jeżeli chcemy kogoś zdjąć. Ta miejscówka nie jest jakoś szczególnie nie bezpieczna. Trzeba jedynie uważać na nasz prawy bok, ponieważ z ruin może wyskoczyć mała niespodzianka.
8. Miejsce w ruinach. Mamy widok na spot i cały przód spotu Derbaran'ów, gdzie za tamtejszymi ściankami chowają się przeciwnicy. Jest to dość średnia odległość...staramy się celować w tors.
9. Należy się przyczaić i po prostu czekać...na tym odcinku Assault'owie rzucają granaty do punktu nr.1. Wykorzystujemy sytuację i ściągamy ich. W tym miejscu raczej nie powinniśmy się obawiać nadów przeciwnika, jeżeli się dobrze chowamy - ściana powinna nas obronić.
10. Czaimy się za ścianą pod spotem u oczekujemy na przeciwników lecących z budynku gdzie jest nr. 7. Uważajmy na "rykoszetowe" granaty.
11. W tym miejscu campimy się zazwyczaj pod koniec rundy. Czekamy aż przeciwnik będzie plantował, aby wtedy walnąć mu pięknego "plecojeba".
12. Miejsce jest w hmm...jakby to nazwać, dziurze od drzwi xD. Campimy się tam na początku i czekamy na przeciwnika, który leci 1 korytarzem na lewo - tutaj przyda się nasłuchiwanie, jeżeli usłyszymy kroki, to albo czekamy, albo robimy mu fikołka przed ryjem i pif paf tongue.gif

No to tyle jeżeli chodzi o mój kolejny poradnik ...jeżeli chcielibyście dodać coś od siebie, to nie widzę najmniejszej przeszkody, by to zrobić.
Mam nadzieję, że w chociaż małej części ten Tutorial okażę się pożyteczny.

Pozdro RedRoll


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warrockbugs.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin